Maritim presentasjon av ordførarkandidatar - Ragnfrid Sønstabø (Bømlo Høgre)

Ragnfrid Sønstabø under dåpen av Aasen Shippings "Aasfoss" i Mosterhamn i oktober i fjor.

- Største og viktigaste saka no er å få realisert Bømlo Fiskerihamn slik at me får fleire arbeidsplassar og auka verdiskapinga i kommunen vår, svarar blant anna Ragnfrid Sønstabø.

Maritimt Forum for Haugalandet og Sunnhordland vil frem til valget den 11. september presentere en del av regionens ordførerkandidater i de ulike kommunene. Alle kandidatene får likelydende spørsmål:

  • Alder?

- 55 år.

  • Yrkesbakgrunn?

- 1988-1996, salgssekretær Austevoll Fiskeindustri (Austevoll Seafood).

- 1996-2005, administrasjonsleder i Sønstabø Shipping AS

- 2005 - d.d., Espevær Handel AS (Joker Espevær)

  • Nærmeste tilknytning til maritim næring (personlig og/eller profesjonelt)?

- Født og oppvokst i ein familie som dreiv rederivirksomhet i generasjonar, i form av fraktebåter og fiskebåtar på begge sider i familien.

- Arbeidet som administrasjonsleiar i vårt rederi Sønstabø Shipping AS i sju år.

- Gift med ein maskinsjef og har tre voksne barn som alle har valgt ein maritim karriere til sjøs.

  • Viktigste maritime sak i kommunen?

Største og viktigaste saka no er å få realisert Bømlo Fiskerihamn slik at me får fleire arbeidsplassar og auka verdiskapinga i kommunen vår. Ellers å vera tett på næringa til ein kvar tid for å sikre at tilhøva vert lagt til rette på alle plan slik at heile den maritime næringa kan utvikle seg inn i framtida på ein bærekraftig måte

Bømlo Kommune er ein av landets største maritime kommuner målt i antall sysselsatte både på sjø og i næringa på land. Me har fleire rederier og stor leverandørindustri i vår kommune, som har lukkast godt igjennom kriser og omstilling. Nasjonalt er det viktig at næringa har føreseielege og like rammevilkår som sine internasjonale konkurrentar og gode verkemiddel for å gjennomføra det grønne skiftet. Bømlo Høgre skal spela på lag med jobbskaperane våre.

Ei anna viktig sak framover vert tilgongen på kvalifisert personell til sjøs, me må ha meir fleksibilitet i utdanningssystemet tilpassa folk i arbeid, slik at du som matros kan ta videreutdanning medan du er i arbeid. Me opplever no for eks. at fergeavgonger vert kansellert grunna mangel på personell, det må ei sterkare satsing på rekruttering til maritime næringar.

  • Beste maritime ferieminne?

-Sommarane om bord på MS Sønnodd, på begynnelsen av 80 talet, då me gikk Glide på Conndeepen og var med å frakte sand fra Ryfylke ut til Gandsfjorden der støypinga av betongunderstellene til Statfjordplattformene gjekk føre seg. Dette var starten på oljeeventyret, og for ei ung jente så var det hardt arbeid og spanande dager som kokk.

Eg har også mange gode opplevelser ut i egen båt i Nordøyane (Espevær),fantastisk å køyre båt ut sjå på fugle og dyrelivet,samt nyta solnedgongen.

 
Forrige
Forrige

Dobling av jenteandelen i maritimt lærlingeopptak

Neste
Neste

Eidesvik og Reach på Estonia-oppdrag